30 septembrie 2019

Startup Spotlight Competition: mentorat de la experți recunoscuți internațional și premii valoroase pentru business-ul tău

Startup Spotlight Competition, organizată de How to Web, este cea mai importantă competiție pentru startup-uri din Comunitatea Economică Europeană, în care antreprenori ambițioși își prezintă produsul în fața celor mai buni investitori, experți și jurnaliști. Evenimentul va avea loc pe 30-31 octombrie la București, iar înscrierile în competiție se pot face până pe 10 octombrie.

Competiția este deschisă tuturor startup-urilor cu profil tehnologic, care au o vechime mai mică de 5 ani și un bilanț financiar de până la 1 milion de euro. Cei interesați pot aplica până pe 10 octombrie, pe site-ul dedicat. Ce urmează? Între 11 și 19 octombrie juriul va evalua toate aplicațiile și va selecta 20 de semifinaliști.

Juriul va evalua experiența și complementaritatea echipei, valoarea adăugată a proiectului dezvoltat, mărimea pieței adresate și oportunitățile de creștere. Este format din nouă experți, de la  KPMG, Orange, Fitbit, 2Checkout, Gecad Ventures, Motive Partners, Techstars Berlin, DLA Piper și Shopify. Pe lângă juriu, în cadrul evenimentului antreprenorii vor putea discuta direct și cu o echipă de mentori și investitori, deci oportunitățile unor parteneriate de succes sunt deschise.

Cele 20 de startup-uri selectate își vor prezenta produsele pe scenă și în zona de expoziție, vor întâlni investitori, experți relevanți și potențiali parteneri de afaceri și vor primi expunerea publică de care au nevoie. Organizatorii anunță că înainte de eveniment, pe 29 octombrie, va avea loc o repetiție a prezentărilor, pentru ca participanții să știe exact la ce să se aștepte. La final vor fi selectate șase startup-uri pentru competiția finală, unde antreprenori, investitori și experți le vor evalua și vor stabili ierarhia câștigătorilor.

Vor fi oferite trei categorii de premii: Best Start-up, Best Pitch și Best Innovation. Printre premii se numără:

  • 125.000 de euro, investiție a celor de la TechAngels, GapMinder Venture Partners și RocaX, care vor juca rolul de co-investitori în proiect;
  • un stand de expoziție de o zi la TechCrunch Disrupt Berlin, cu acces la conferințe și wildcard pentru competiția Startup Battlefield;
  • beneficii în valoare de 1 milion de euro de la F6S (expunere internațională, consiliere valoroasă în PR, mentorat și dezvoltare de afaceri).

Ce spun cei care au participat anterior la această competiție? 

Raul Popa, CEO&Data Scientist @Typingdna: „Startup Spotlight a fost o oportunitate excelentă de a interacționa cu alți antreprenori și cu profesioniști experimentați care au oferit îndrumări pentru dezvoltarea companiei noastre. Am integrat în afacerea noastră multe dintre lucrurile pe care le-am învățat prin experiența HTW și credem că ne-a adus o oportunitate extraordinară de lansare”.

Valentin Radu, CEO @Omniconvert: „Echipa How to Web a pus laolaltă un concept minunat în care nu numai că startup-urile sunt puse în contact cu investitori, dar îndrumarea de la mentori și networking-ul ne-au ajutat să înțelegem mai bine piața SaaS (software-as-a-service) în care ne aflăm. Ne-a oferit, de asemenea, mai multe cunoștințe despre cum să abordăm piața potrivită pentru Omniconvert”.

Georgios Gatos, co-founder @Incrediblue: „Am avut șansa să cunoaștem oameni nemaipomeniți, dintre care unii au devenit apoi investitorii noștri. O experiență extrem de pozitivă, rezultate de afaceri excelente!”.