6 noiembrie 2019

Experiența la conferința REBELS AND RULERS. Andreea Manoilă, studentă EA: „S-a dovedit a fi o «investiție» de două zile care mă va ajuta atât acum, cât și peste mulți ani”.

Studenții EA-The Entrepreneurship Academy au participat pe 17 și 18 octombrie la evenimentul REBELS AND RULERS, cea mai relevantă conferință de business și branding din Europa de Est, care s-a desfășurat la București. Organizatorii REBELS AND RULERS au oferit invitații pentru studenții-antreprenori care au avut ocazia, timp de două zile să asculte și să interacționeze cu peste 20 de speakeri internaționali din companii precum Philips, ING, Droga5, Capgemini, McCann Worldgroup, dar și cu ceilalți participanți la eveniment, antreprenori, manageri, marketeri, creativi și specialiști HR.

Andreea Manoilă a scris, pentru blogul EA, despre experiența ei la eveniment, așadar, în rândurile de mai jos aflați ce a însemnat pentru ea participarea la conferință pentru a doua oară și ce a învățat pe parcursul celor două zile!

„Fiind studentă în cadrul unei facultăți precum EA-The Entrepreneurship Academy, am învățat că între a te pune în mișcare și a sta când vine vorba de învățare, întotdeauna e bine să te pui în mișcare. Una dintre valorile fundamentale pe care EA ni le inspiră este creșterea. «Acționează, greșește, învață» ar fi trei cuvinte consecutive în care aș putea descrie ritmul cu care am fost obișnuită de-a lungul experienței mele la facultate. De aceea, am ales să particip la a II-a ediție REBELS AND RULERS, după impresia plăcută pe care am avut-o anul trecut în octombrie. De-a lungul anului care a trecut am aplicat multe dintre lucurile pe care le-am auzit în cadrul primei ediții, iar în acest an nu puteam rata o astfel de oportunitate.

Pe parcursul evenimentului, am acumulat multe informații noi care mă vor ajuta atât acum, cât și pe viitor, în ceea ce privește partea de business. Ce mi-a atras atenția în mod deosebit a fost faptul că orice brand are o poveste. A fost interesant să văd cum multe dintre marile brand-uri au creat reclame în jurul unei povești în care publicul țintă se regăsește. Un alt lucru de care am fost încântată a fost seria de campanii Heineken în care brand-ul încuraja clienții să nu consume alcool înainte de a conduce. Heineken pune siguranța oamenilor mai presus de profit, iar când faci acest lucru, câștigi credibilitate. Deși nu consum alcool, Heineken este un brand care mă inspiră și în care cred. De asemenea, factorii vizuali și auditivi din reclamă au făcut ca mesajul să fie ușor de urmărit, de perceput și de integrat.

În Creativity Room am învățat ce înseamnă o structură organizațională bine stabilită. Sunt bucuroasă că am reușit să iau contactul unuia dintre invitați, astfel încât eu și colegii mei îi vom face o vizită în scopuri de învățare. Tot în Creativity Room am înțeles că povestea brand-ului trebuie să fie în asociere cu valorile și caracteristicile acestuia – ne-au fost date exemple de brand-uri care au excelat din punct de vedere al marketing-ului prin reclamele create și exemple de brand-uri care, deși au construit o poveste frumoasă și emoționantă printr-o reclamă, nu au reușit să mențină linia brand-ului.

Pentru mine, timpul este și va rămâne cea mai importantă resursă de care dispun. Aleg să investesc această resursă în lucruri calitative, de valoare și cu impact pozitiv. REBELS AND RULERS s-a dovedit a fi o «investiție» de două zile care mă va ajuta atât acum, la 21 de ani, cât și peste mulți ani. Informațiile, cadrul în sine și tema evenimentului sunt câteva dintre elementele care au făcut ca experiența mea ca participant să fie foarte bună, însă cel mai important element, fără de care nu se puteau realiza toate cele menționate, este reprezentat de oameni. Oamenii care au dat viață celor două zile, oamenii care au venit din altă țară sau chiar de pe alt continent să împărtășească din «bagajul» lor de viață, oamenii alături de care am participat (colegii mei de la EA), oamenii pe care i-am întâlnit acolo. Cu toții au lucrat la crearea unui concept bun! Prezența oamenilor de calitate a fost factorul principal care a făcut ca experiența mea la REBELS AND RULERS să fie una valoroasă, de impact!

Mulțumesc echipei REBELS AND RULERS pentru tot efortul depus în crearea acestui eveniment și mulțumesc echipei EA-The Entrepreneurship Academy pentru oportunitatea oferită.”.