• 2 martie 2018

    EA Story: Gravity Video Solutions

    Gravity Video Solutions vine în ajutorul proprietarilor de imobile care doresc să își promoveze proprietățile printr-o metodă inovatoare. Aceasta constă în poze si videoclipuri 4K capturate cu ajutorul dronelor. Proiectul a fost inițiat de către trei studenți din anul I: Andrei Marcu, Dragoș Judele și Eduard Mafteiu. Serviciile pe care aceștia le oferă se diferențiază […]

    Citeste articolul...

  • 23 februarie 2018

    EA Story: Activity Camp

    Activity Camp este prima tabără din România dedicată elevilor cu vârste cuprinse între 6 și 15 ani care educă trei seturi de abilități: de dezvoltare personală, artistice și de descoperire a diversității limbilor și culturilor. Activity Camp este una din afacerile gestionate de studenții EA din anul I. În spatele acestei povești aflate la început […]

    Citeste articolul...

  • 28 iunie 2017

    EA-Legal Eye: De ce ar trebui ca un business să aibă un jurist?

    Conform Statutului profesiei de avocat, scopul exercitării acestei profesii îl constituie promovarea și apărarea drepturilor, libertăților și intereselor legitime ale persoanelor fizice și persoanelor juridice, de drept public și de drept privat. Acest scop este realizat în practică prin acțiuni foarte diverse, general enumerate în același Statut: Acordarea de consultații și formularea de cereri cu […]

    Citeste articolul...

  • 15 mai 2017

    EA-Legal Eye: Protejarea pitch-ului publicitar

    Pitchul (licitația) este cea mai întâlnită formă de a caștiga new business pentru agențiile de publicitate, fiind de fapt un “concurs” de idei (în majoritatea cazurilor neplătit) între mai multe agenții organizat de către un client. Pitch-ul se situează, din punct de vedere al legislației în materia proprietății intelectuale, la granița dintre idee și operă, […]

    Citeste articolul...

  • 27 aprilie 2017

    EA-Legal Eye: „2+1 gratis” Publicitatea înşelătoare, în campaniile promoţionale

    În afară de partea creativă şi artistică a unei campanii promoţionale, comunicarea corectă în reclame aduce un plus de siguranţă consumatorilor. Le dezvoltă și încrederea că decizia de a cumpăra un produs sau un serviciu nu a fost greşită. Pentru a combate practicile incorecte ale comercianţilor este nevoie de un control permanent al autorităţilor, dar […]

    Citeste articolul...

Pagina 11 din 15« Prima...910111213...Ultima »